dilluns, 3 de novembre del 2008

Nits de glòria


L'herald de la vigília química corre per les meves venes escampant la noticia!
"La nit és jove!"- Proclama pels racons del meu cos...
"No cedeixis!" - Crida dins de cada capilar...
Jo l'escolto i el meu cos respon. L'eterna vigilia. L'Alquimia química capaç de transformar la son en bytes, al ritme de tecles que es premen quasi sense necessitat de pensament. Les energies flueixen des de dins del meu cos fins a la pantalla, omplint cada píxel. M'encanta sentir-me poeta de les xifres... Un dia probaré de ser matemàtic de les lletres.


p.d.: Frase del dia: "Un preu just no sempre és un bon preu..."

3 comentaris:

BoNeT ha dit...

TOT té un preu...

David ha dit...

Cafeïna, droga dura, droga fina. Però no fa que parts del teu cos parlin. Això és més propi de la heroïna, que espero no hagis provat. També t'hagués passat a altes hores de la matinada sense cafè o similars.

Unknown ha dit...

Noi llest! Mini punt pel senyor de la vaca tafanera! XD

p.d.: La Heroïna és dolenta, de fet la cafeïna també... Normalment em conformo amb assolir aquest estat mitjançant l'últim mètode que cites...