dilluns, 24 de novembre del 2008

La bona gent


Sí, encara queden bones persones!
Hom pot creure que, avui en dia, la bona gent simplement s'ha extingit víctima de la modernitat. Doncs no! Encara queden bones persones!

Divendres vaig perdre, al tren, els bitllets de tren i metro i la tarjeta per entrar a la feina. Ahir vaig anar a RENFE a veure si ho havien trobat però res... Avui arribo a la feina i m'encamino a la recepció:

"Bon dia. Res, que el divendres vaig perdre la tarjeta..." dic amb cara de son.
"Que ets en Jordi?" - em respon la senyoreta al moment. - "Acaba de trucar un senyora que diu que va trobar la teva tarjeta. Ha deixat aquest número..." I un somriure es dibuixava a la meva cara!

Ei! Veieu? Queda bona gent al món!
=)

1 comentari:

BoNeT ha dit...

La veritat és que difícilment deixarà d'haver-ni, però no és que sigui l'espècie en abundància precisament...