dimecres, 19 de novembre del 2008

Antiga i propera


Un toc de cultura mai ve malament. Avui la música dels segles XIII - XVI omplirà Santa Maria del Mar, i jo hi seré. Sabeu, m'encanta sentir que estic al lloc indicat a l'hora precisa...

Capella de Ministrers ofereix a Barcelona
un concert de música cortesana del s. XIII al s. XVI

Barcelona, dimecres 19 de novembre

El grup de música Capella de Ministrers, dirigit per Carles Magraner, oferirà el concert gratuït "Música a la Corona d'Aragó (segles XIII-XVI)" el proper dimecres, a les 20.30 hores, a l'església de Santa Maria del Mar de Barcelona.



2 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Que bé!! Gaudeix molt del concert!!! A mi també m'agradaria ser-hi... però seré ben lluny d'aquí!!!
I ara que tenim un orgue a la Casa de Cultura, potser t'hi veurem algun dia :P

Unknown ha dit...

Èxit total! Santa Maria del Mar ressonava amb músiques ondulades i velles. La viola de mà va tornar a omplir el silenci, i jo hi era!
=D