dimarts, 18 de novembre del 2008

Nightswimming


Ahir vaig sentir una cançó: Nightswimming, de REM. Em va agradar molt. Em va dur records de coses pendents. Coses que es van quedar en potsers, en ja veurems, en demàs. Però mira, la melodia tendra em va fer reviure-les, talment com si els somnis s'haguessin fet realitat i ja fossin records del passat. No ho sé, costa d'explicar... Nightswimming. Regust de nits d'estiu oblidades. Veus i rialles llunyanes, i el so de l'aigua. No ho sé... Nightswimming. Una maleta petita, sense banyadors, tansols quatre postals i unes entrades de cine. No ho sé... Nightswimming. El marc de la nit i un mar d'aigua fosca per somiar, sota la lluna. No ho sé... Nightswiming.



http://es.youtube.com/watch?v=3Z8sr4oCS94

1 comentari:

Albert Johé i Martí ha dit...

M'ha encantat descobrir aquesta cançó.

Gràcies pel regal i la descripció més encertada.