dimarts, 14 d’octubre del 2008

Estrenem blog!


Avui estreno blog! Feia temps que volia fer-ho però mai sabia què posar-hi. O sigui que avui he decidit que el que hi posi és el de menys! La qüestió és escriure-hi algo i si algú ho llegeix ja serà molt! Jajajaja!


Començo explicant la última aventura que m'ha passat: vaig relliscar jugant a sepak takraw i em vaig obrir el cap! 10 punts! El més trist de tot és que ara, enlloc de lamentar-me pel dolor, per les cicatrius, etc... Em lamento per que tornaré a estar almenys una setmana sencera sense poder fer esport! Buaaa!!!! Sort que aquest cap de setmana m'he tret l'espineta: 3 hores de Sepakta, i 2 de kendo! El costat més negatiu és que amb aquesta seran 3 setmanes sense fer capoeira... Fracàs absolut! :(

3 comentaris:

Anna ha dit...

Mira que n'ets de freaky!!! Això et passa per jugar a aquestes punyetes (jejejej). Em feia il·lusió ser el primer missatge! per cert! estàs guapíssim!!!! aquesta cicatriu...mmmm...jijiji

KSK123 ha dit...

bueno no sóc ara la primera pr k hi farem...
dic k ja podras fer capoeira daki res.
a veure si això continua amb més bon peu k no pas amb l'ostia.

BoNeT ha dit...

Cert, pk amb l'hòstia no n'hi va haver massa, de "bon peu"...

Ara bé, no et pensis pas que aquests no se n'han fet mai cap, de cicatriu:
http://www.youtube.com/watch?v=LXmjOMUdsPY