dimarts, 3 de març del 2009

Blood bowl!



Recordo que fa anys quedàvem amb els amics per fer partits d'un curiòs joc de taulell anomenat Blood Bowl. Una barreja de futbol americà i escacs amanit amb una bona dosis de fantasia, sang i fetge! Recordo com teníem cada figureta (algunes fins i tot pintades) i com amb l'ajuda d'un parell de taulells fèiem les nostres lligues i vèiem ascendir i decaure a grans equips! Aquells Silvans odiosos, aquelles mítiques amazones, la sobrietat dels humans... Tot plegat molt divertit! Però requeria massa coses. Sempre faltava algú, no trobàvem el dia que anava bé a tothom, ens faltava un taulell o algunes figures...

A partir d'aquest estiu, tindrem una alternativa espectacular al mític joc de taulell: la versió en pc! Fa una pinta estupenda, i com a mostra el vídeo que us he penjat... Ja tinc ganes de tenir-lo!!!!!



p.d.: més info a: http://www.bloodbowl-game.com/

4 comentaris:

BoNeT ha dit...

No em sorprèn que hagis triat el vídeo de les rates. ;-)

La meva principal dificultat en el joc és trobar algú disposat a aguantar una lliga... Ho heu fet mai?? ;-)

Albert Johé i Martí ha dit...

Te bona pinta, certament.
Em sap greu Lluís, però no hi ha humà que sigui capaç de seguir el teu nivell de constància, combinació i habilitat en jocs :D

BoNeT ha dit...

Oitant!!
Se'n diu coreà i és literalment un perifèric del seu ordinador.

En Jordi en parlava d'un tipus fa uns dies... ;-)

Unknown ha dit...

No m'hi barregis els hikikomori tu ara! Els tinc un apreci especial... De fet aprendria japonès només per anar al Japó i provar-los de fer sortir de l'habitació! XD