dimarts, 21 d’abril del 2009

Com un gat


M'agraden els matins assoleiats. Odio les tardes plujoses. Per què serà que últimament em sento com un gat? Tancat a casa, mirant a fora, esperant el meu moment, ansiòs per sortir... Crec que les pluges diàries toquen a la seva fi, i aviat deixaran pas a les festes d'estiu. Ja falta poquet!
:D




p.d.paranoica [AVÍS: No llegir si no s'està molt motivat. El 99% de les interpretacions que en pogueu fer seran errònies]: "... i si em digués Èrik no m'agradaria la cervesa, o potser no seria ros. Crec que, em digués com em digués, sempre hi hauria alguna cosa que no encaixaria. Per altra banda, si fos una noia i em digués Laia o Anna no escriuria aquesta paranoia, per que de fet, les noies no son més complicades que jo mateix. Potser és això el que no encaixa? No ho sé, però si fos físic, m'agradaria centrar-me en l'Urani. M'agrada la radioactivitat. Què carai, m'agrada l'activitat! En canvi, si fos de lletres, escolliria estudiar els governs tirànics. Però esclar, les ciències sempre m'han tirat més, per que de fet soc biòleg... Per tant, si m'agradés una o altra cosa, serien només hobbies. Ni Tokyo ni New York, quin serà el meu lloc? Jajajaja"

2 comentaris:

Shei ha dit...

I el més fort, esq arribant a l'ultima frase d la PD, crec q t'he entès i tot.
¬¬ Realment estàs fatal

Unknown ha dit...

La última frase de la pd la he posat justament per tu, per que així algú entengués alguna cosa!
Però hi ha més jocs dins la pd... M'ho vaig passar molt bé escrivint-la!
XD