dimecres, 28 de gener del 2009

La mala gent


Fa un temps vaig escriure sobre la bona gent que queda al món. Avui escric justament del contrari. Ahir, tornant a casa a quarts d'una de la nit pel paral·lel, em vaig trobar a una dona desconsolada plorant amargament. Un motorista li havia robat la bossa i l'havia feta rodar per terra. A la pobre dona la vaig acompanyar, fins que vam trobar una patrulla de la guàrdia urbana que es va oferir a dur-la a la comisaria amb el cotxe patrulla. Segons com, em vaig alegrar de ser allà en aquell moment, per que realment ella necessitava a algú. Cada cop que passava una moto es sobresaltava i se m'acostava. Un drama. Però avui volia escriure per al motorista. Tan sols vull dir-li una cosa: Sempre hi ha elecció, sempre pots decidir. Pensa-hi sense excuses...



p.d.: La foto no pretén associar graffiteros a mala gent.

3 comentaris:

BoNeT ha dit...

Hi ha de tot, és cert.

Però tu ja vas contribuir ajudant la pobra dona i has tancat el cicle.

Segur que en el seu blog ha pogut obrir un post sobre la bona gent ;)

Unknown ha dit...

Si tu dius... A mi un sisè sentit em diu que al seu blog es deu cagar en tot! XD

Albert Johé i Martí ha dit...

També hi ha un altre punt de vista. Sempre hi ha un camí fàcil i un de difícil.