dilluns, 22 de juny del 2009

Embolics d'estiu


L'inici de l'estiu sempre porta canvis, encara que a vegades siguin imperceptibles. Aquest any però, els canvis no només son perceptibles sinó que a més em superen, per que no els entenc. D'una banda sembla que N va quedant enrera entre sospirs, una pena però millor així. La sorpresa és que ara és A qui torna del passat i, sense oferir res, com és habitual, pretén organitzar-me la vida. No em liis! A més tot d'una, em deixa anar que hauria de sortir amb S. Perdona? La gràcia de tot plegat és que a S la intento fer sortir, però de casa, que és diferent, per que: Som plantes, no S? Mentrestant, M es fica enmig de C, i C es fica enmig del desert, i tot plegat és una pena (o hauria de dir miratge), però tocarà passar de C i de M. Però de fet era un joc, o no? Llavors hi ha E, però noia no sé que fer amb tu. Que tinc moltes limitacions, eh? Total, això és un caos absolut i crec que em centraré en la V de voleibol i la F de feina, i passaré de tot plegat. Per moments recordo el cas A, i sembla que no hagi après res de res... Aixxxx! En qualsevol cas, m'encanten els embolics d'estiu, sobretot els que em creo jo mateix! Algú ofereix més?
XD



p.d.: Va, que segur que treieu moltes lletres! Encara que també és quasi segur que en fallareu d'altres! XD

2 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Deixa't d'orgues!! Surt i compra't un bon vi, busca un lloc especial i proposa a qui t'agradi que t'hi acompanyi un vespre d'estiu. Que la sensualitat i la tendresa inundi aquell racó l'estona que duri i passa-ho be gaudint d'aquest regal. Deixa que el roig del cel i l'aroma de mar us embolcallin. Tanca els ulls i torneu cap a casa. Si desprès d’això tot segueix igual, elimina-la dels teus objectius i simplement gaudeix-ne sense esperar-ne res mes. Potser mes endavant, voldràs tornar-la a portar a un lloc especial i potser llavors no badarà davant la teva oferta...

BoNeT ha dit...

Tu arruïnaries les revistes del cor amb les teves entrades...

:-D

Per cert, no reguis massa els cactus que es podreixen.