dimarts, 16 de desembre del 2008

Bola de vidre



Avui, havent begut de més al pica pica de la feina, em miro en una bola de vidre. M'entretinc mirant com s'estiren les formes. Em busco a l'altre costat. Ric rialles deformades, corbades, i em busco amb ulls desenfocats. M'obserbo, m'estudio, em critico d'amagat... I torno a riure. I el món està a les meves mans. I sento que podria trencar-lo. I allà estic jo, al mig del món, a les meves mans. Em tinc a mi, damunt la mà, i em sento poderòs. Soc meu, i de mi puc fer-ne el que vulgui. De mi i del meu petit regne esfèric, transparent, fràgil, de vidre... Talment com els teus ulls.

2 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Si t'hi fixes bé, amb un petit desplaçament de la bola, veuràs coses que segurament ni esperaves!!

Prova-ho!!!

mca ha dit...

El món és teu, i tant! Tu ets el món!
I pots trencar-lo i tornar-lo a construir quan i com vulguis!

Reinventem-nos!!!