dimarts, 2 de desembre del 2008

Hipersensibilitzant-me


No és que me n'hagi adonat avui però, m'estic hipersensibilitzant? Cada dia em passa més sovint que em sorprenc plorant. No em refereixo a tristor, em refereixo a admiració o alegria. Sento una música que m'agrada molt i... Patam! Apareixen les meves companyes les llàgrimes. Llegeixo quelcom amb suaus tints romàntics o èpics i... Patam! Llagrimetes de nou. L'últim ja ha estat sorprendre'm a mi mateix mirant una i altra vegada un video de dança del youtube... Que curiòs, pensava que la soledat amargava enlloc d'endolcir.


http://es.youtube.com/watch?v=FieWP-BwPOE


p.d.: Recordeu CobosMika? Els ballarins que feien girar els braços, a l'Inund'art? Crec que allà em va saltar la primera llagrimeta amb la dança... La foto és de la part "Cobos" del grup.

13 comentaris:

Albert Johé i Martí ha dit...

Jo tampoc coneixia el món contingut dins la dansa. L'explosió d'emocions que transmet cada moviment, cada so, cada gest.
No has pensat en apuntar-t'hi?

http://www.youtube.com/watch?v=zcMVHMJC214

Albert Johé i Martí ha dit...

Per cert, el vídeo, fantàstic.
Gràcies per aquest regal. No m'estranya que t'emocioni.

Unknown ha dit...

Ballar, jo? Doncs ho havia pensat però diguem que ho vaig desestimar...

p.d.: Agraeix-li el video a la senyoreta Laia Ventura, que és qui me'l va passar (o més aviat de qui el vaig manllevar)...

mca ha dit...

La dansa sí! Potser és la forma d'expressió més complerta: tots els racons del cos es mouen en complicitat amb l'ànima!
Jo també vaig descobrir amb Cobosmika la bellesa del ser!
Estic d'acord amb l'Albert: gràcies per aquest regal jordi!
I, si vols la meva opinió... fer dansa va molt bé per canalitzar les emocions a través del moviment!

BoNeT ha dit...

Això de la hipersensibilització, no serà per estar en edat de procreació?

:-^P

Bé jo ja fa temps que dic el mateix, potser en una altra intensitat, però no et deixa de sorprendre.

Unknown ha dit...

Com sempre comento la jugada un cop ja no la llegirà ningú... Ahir a capoeira teníem dues convidades de Londres! La Celestine i l'Annika. Ballarines professionals de hip hop i funky! No son estils que em convencin però quasi que em van fer classes particulars! Però jo hagués preferit quelcom menys explosiu i més empàtic... Però bé, ara ja no es podrà dir que no ho he provat mai! :P

BoNeT ha dit...

Això és perquè no fas servir el Google Reader, jeje.

Les classes eren de Hip-hop, suposo... :D

Unknown ha dit...

i qui diu que no?
:P

Sí Lluís, les classes eren de Hip hop... En què pensaves tu? Jejeje

Albert Johé i Martí ha dit...

Bé, ja som tres doncs :D

BoNeT ha dit...

Bé, doncs direm que "creus que la resta no ho fem servir".

Jejeje. Cosa que cada cop sembla més dubtosa ;)

Unknown ha dit...

Quin gran fil de conversa, eh nois?
XD

BoNeT ha dit...

Hipercomentant
Hiperdesviant
Hiperdesvariejant
:D

Unknown ha dit...

Nanos, crec que ho podem deixar aquí...

Ben jugat!
XD